• (Android/iOS) TMNT: Mutant Madness csalások engedélyezése

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ csalások engedélyezése ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ TMNT: Mutant Madness 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    A játék szórakoztató... határozottan egy daráló a napi feladatok elvégzéséhez, hogy fizetés nélkül haladhasson. Több csillagot adnék rá, ha nem lett volna az a tény, hogy egy feladatsor 100. szintjének teljesítésével jutalmat kaptam (kb. 50 napos erőfeszítés), de azonnal eltűnt, és nem tudtam beváltani vagy felhasználni. Arra késztet, hogy abbahagyjam a játékot és eltávolítsam. Időt ad a játék támogató csapatának, hogy először rendbe tegye...

    Ez egy 5 csillagos értékelés volt, mert az induláskor nagy reményeket fűztem hozzá. Nos, azóta csak rosszabb lett. A "játék" reklámnézővé fejlődött. Egyáltalán nem túlzás. Többet fogsz reklámozni, mint játszani. Egyre jobban nőtt a p2w is. Indításkor már p2w volt és jól voltam vele. De megőrültek!!! A fejlesztők nyilvánvalóan megvásárolták a véleményeket. Lehetetlen, hogy ez egy 4/5-ös játék.

    Körülbelül egy hónapnyi játék után, talán 2. Vettem egy 4 csillagos srácnak eleget, amit meg is szereztem, aztán kaptam a jegyet egy 4 csillagos Raphaelre. Rossz, hogy a jegyen kívül kell az 1k kockában is, hogy megkapd. Nem mehet vissza szintre, ha felhalmozódhat a szivárgás. Ez a játék egy nagyszerű ötlet és egy jó harcrendszer volt. Nagyon kiábrándító és elbátortalanító újra és újra őrölni, hogy elakadjon, és a hirdetéseket kell néznie, hogy extra szivárogjon.

    A játékok jól futnak, remek a grafika, bárcsak jobban irányíthatnád a játékosokat, mint az automatikus támadást, de ezen kívül szeretem ezt a játékot, a nindzsa teknősökkel nőttem fel, és szeretem, hogy a fiam úgy nő fel, hogy nézi és játszhatja őket. Töltse le még ma, és nem fogja megbánni.

    Azért adok egy csillagot, mert amikor elérem a 3. szintet, a játékom egyszerűen összeomlik, megpróbáltam törölni a többszörös pultokat, és ugyanazon a szinten összeomlik, amikor szuper irmas kézi célt csinálok, kirúgok, és esélyem sincs, hogy lekerüljek az oktatóprogramról minden alkalommal összeomlás előtt nem ajánlott!!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :